Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСреда, 25.04.2018, 20:16

Буківський НВК

Меню сайту
Сайти шкіл

Антонівська ЗОШ І-ІІІ ст.
Буківський НВК І-ІІІ ст.
В.Половецький НВК І-ІІІ ст.
Горобіївський НВК І-ІІІ ст.
Дулицьке НВО І-ІІІ ст.
Кривошиїнське НВО І-ІІІ ст.
Оріховецький НВК І-ІІІ ст.
Пищиківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Пустоварівський НВК І-ІІІ ст.
Самгородоцька ЗОШ І-ІІІ ст.
Шамраївський НВК І-ІІІ ст.
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №3
Сквирський НВК
Сквирська ЗОШ І-ІІІ ст. №5
Сквирський ліцей
К.Гребельський НВК І-ІІ ст.
М.Лисовецький НВК І-ІІ ст.
Рогізнянський НВК І-ІІ ст.
Тхорівський НВК І-ІІ ст.
Чубинецький НВК І-ІІ ст.
Рудянська філія Шамраївського НВК
Шапіївський НВК І-ІІ ст.
Сквирський РЦДЮТ

Сквирська ДЮСШ

Прогноз погоди
Погода
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Шкільне життя

Звіт директора

Звіт директора школи

перед педагогічним колективом та громадськістю за

2016-2017 навчальний рік

Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та №178 від 23.03.2005 року «Про затвердження примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», відповідно до п. 95 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», затвердженого постановою КМУ від 27.08.2010 № 778, директор зобов’язаний щорічно звітувати про виконану роботу протягом навчального року.

Як директор навчального закладу, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом навчального закладу, Правилами внутрішнього розпорядку, посадовою інструкцією директора школи, законодавчими документами України та іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Загальні відомості про навчальний заклад:

БуківськийНВК«Загальноосвітня школа І-ІІІст.- дитячий садок» розташований за адресою:

09022с.Буки, вул.Першотравнева,б.44

Сквирського району, Київської області

Виписка про державну реєстрацію, видана Державним реєстратором Сквирської РДА 28.01.2015 р.

Матеріально-технічна база навчального закладу.

Будівля нашої школи збудована та прийнята в експлуатацію у вересні 1987 року і розташована на земельній ділянці площею 2000га

У закладі створено умови для роботи і навчання, проводяться ремонти, згідно до норм та вимог сьогодення , у навчальних кабінетах, намагаємося оснастити школу новим сучасним обладнанням.

Кожен рік виконуються капітальні та косметичні ремонти, є висновки державної санітарно - епідеміологічної служби про відповідність приміщень вимогам санітарних норм і правил, дозвіл пожежної частини, протоколи замірів опори ізоляції електромережі.

Забезпеченість закладу меблями 100%. Всі кабінети і класні кімнати відповідають типовим перелікам та вимогам навчальних програм. Класи на 100% облаштовані новими дошками.

В школі є їдальня, бібліотека, спортивна зала, спортивний майданчик

Протягом 2016-2017 навчального року мною, як керівником закладу, та педагогічним колективом зроблено певний внесок у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу у школі.

У 2016-2017 навчальному році працювало 22 педагогічних працівники, бібліотекар та 11 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершило 7 учнів 11 класу, середня наповнюваність класів становить10 учнів.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 30 років тому. Але, незважаючи на її вік , адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її в робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Сквирської РДА. Протягом навчального року систематично велася виплата заробітної плати працівникам школи. Бухгалтерія вчасно проплачувала за спожиту школою електроенергію та опалення.

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними пластиковими стендами, активно проводиться робота з озеленення класних кімнат. Подвір'я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються, своєчасно обрізаються дерева, кущі двірником закладу. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення і періодичне вивезення сміття з території школи проводиться за рахунок місцевого бюджету.

Кадрове забезпечення навчального закладу

Кадрова політика загальноосвітньої школи будується з урахуванням підвищених професійних вимог до вчителя, що обумовлюється інтенсивністю оновлення, модернізацією всіх компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти і набуває значної актуальності у зв’язку з реформуванням освітньої галузі . Сучасний загальноосвітній навчальний заклад потребує вчителя - психолога, вчителя - технолога, вчителя - дослідника, який повинен вміти творчо розв’язувати професійні проблеми.

Назріло питання формування педагогічних кадрів нового типу. Враховуючи можливість і пріоритетність кадрових питань, у навчальному закладі розроблено заходи по створенню системи професійного росту педагогічних кадрів; удосконалення системи матеріального і морального стимулювання.

Таким чином, серед завдань кадрової політики закладу можна визначити наступні:

· активізація та якісне перетворення інноваційної здатності педагогічного персоналу;

· дбайливе ставлення до старшого покоління вчителів, підтримка їхньої професійної активності;

· добір вчителів повинен здійснюватись відповідно до розроблених кваліфікаційних вимог;

· впровадження в навчальний процес нових принципів і методів навчання.

На початок 2016-2017 н.р. до роботи приступили 22 педпрацівники що складає 100% від потреби.

Навчально-виховний процес 100% забезпечено фахівцями, які мають повну вищу та середню спеціальну педагогічну освіту і володіють державною мовою.

Підвищенню рівня професійної компетентності вчителів сприяє атестація педагогічних кадрів. Атестація педпрацівників проводиться за Типовим положенням про атестацію, відповідно до Законів України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту».

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою:

· встановлення їх кваліфікаційної категорії відповідно до рівня ділової кваліфікації, стажу педагогічної роботи та результатів педагогічної діяльності;

· активізації їх професійної діяльності, стимулювання до професійного самовдосконалення, безперервної фахової освіти, підвищення рівня компетентності, майстерності та ефективності роботи.

Атестація здійснюється за планом. Під час проведення атестації не допускаються порушення щодо дотримання Положення про атестацію.

Не мають місця випадки зниження в ході атестації кваліфікаційної категорії чи позбавлення педагогічного звання. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, які атестуються, та членами атестаційної комісії, готовністю їх до конструктивної та результативної роботи, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації, залучення до атестації широких кіл громадськості.

Закономірним у ході атестації педагогічних працівників є підвищення їх кваліфікації, що простежується протягом п’яти років.
Значна увага приділяється комп'ютерній грамотності вчителів. Крім курсової перепідготовки, для вдосконалення та підвищення своєї майстерності , якість комп'ютерної освіти педагогічних працівників є постійною турботою керівництва школи.

Пріоритетними напрямами системи підвищення професійної компетентності педагогічних працівників є:

· формування ключових компетентностей;

· моніторинг якості освітньої діяльності; самоосвітня діяльність педагога;

· залучення педагогічних кадрів до дослідницької роботи.

Однією з форм підвищення кваліфікації є курсова перепідготовка, яка відбувається планово з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів.

Поряд з курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності. Кожен педагог займається самоосвітою згідно з індивідуальним планом підвищення кваліфікації, який включає у себе опрацювання після курсового завдання. У системі методичної роботи є заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації: конференції, семінари, консиліуми, педагогічні ради.

Курсова перепідготовка поєднується з методичною роботою на різних рівнях та із самоосвітою. Новою формою курсової перепідготовки стало дистанційне навчання.

Медичне обслуговування

Головним завданням сучасного навчального закладу є підтримка й поліпшення здоров’я дітей. Курс «Основи здоров’я» сприяє активному використанню учнями основних методів і засобів формування здорового способу життя, збереження та зміцнення фізичної, соціальної й духовної складових здоров’я.

Медичне обслуговування здійснюється кваліфікованою медичною сестрою.

Для попередження та виявлення захворювань протягом навчального року проводиться медичне обстеження учнів спеціалістами.

Рекомендації на 2017-2018н.р.:

Своєчасно доводити до відома батьків інформацію про стан здоров’я дитини, про необхідність проведення обстежень, щеплень, ФГ.

Вчителям фізичного виховання більше уваги приділяти проведенню вправ по корекції постави, дихання.

Класним керівникам провести бесіди з батьками про необхідність дотримання правильного режиму харчування (гарячого), режиму дня, своєчасного проведення вакцинації та тесту і ФГ для раннього виявлення туберкульозу.

Організація харчування учнів у навчальному закладі:

З метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче харчування учнів 1-11-х класів. Працівники їдальні намагаються створити домашню затишну атмосферу під час прийому їжі. Завдяки режимному калорійному харчуванню діти набирають нових сил та здоров’я. Всі учні 1—4 класів,діти учасників АТО, сироти та бажаючі із 5-11 кл. охоплені гарячим харчуванням.

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим.

Основна маса учнів харчується під час перерв після другого та третього уроків. Столи накривають за спеціальним графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі вчителів.

Медична сестра ретельно слідкує за санітарним станом приміщень їдальні, різноманітністю страв, дотриманням меню, виконують усі вимоги санітарно - епідеміологічної служби. Меню вивішено на видному місці в обідній залі, у ньому зазначено найменування страв, вихід продуктів, їх ціна. Випадків порушень термінів реалізації продуктів не було. Усе обладнання харчоблоку знаходиться в робочому стані. Усі ємності й інвентар промарковані. Санітарний режим на харчоблоці не порушується. Роботу шкільного медпункту й харчоблоку систематично перевіряє районна санстанція.

В шкільній їдальні продовжується безкоштовне харчування дітей пільгових категорій. Класні керівники систематично пояснюють батькам важливість гарячого харчування для збереження здоров’я дитини.

Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

У 2016-2017 навчальному році безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно Положенням про організацію роботи з охорони праці.

Учні та вчителі навчального закладу дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю усі працівники закладу проходять попередній і періодичний медичний огляд.

З метою організації розробки комплексного плану в школі видаються накази адміністрації, якими призначається відповідальна особа з охорони праці, пожарної безпеки та електрогосподарства.

Завгоспом школи були обстежені приміщення , в яких перебуває технічний та обслуговуючий персонал, класні кімнати та кабінети, майстерня, спортивний зал на предмет знаходження і вилучення зайвих особистих приладів не задіяних у трудовому процесі, які можуть спричинити шкоду чи аварійну ситуацію. На виявлені недоліки було вказано працівникам.

Будівля школи забезпечена первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, пожежним інвентарем (пожежними щитами та стендами, пожежними відрами, ящиками з піском тощо), пожежним знаряддям (пожежними ломами, баграми,сокирами). Усі вогнегасники перезаряджені, пройшли технічне обслуговування на що маються акти, та розміщені у легкодоступних місцях, які унеможливлюють їх пошкодження.

По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Не менше ніж раз на рік, проводяться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

Згідно санітарних, пожежних норм і правил, школою отримані Паспорти готовності школи до нового навчального року, акт опору ізоляції та освітлювальної проводки, видані комісією акти прийому кабінетів хімії, фізики, біології, комп'ютерного класу, спортзалу, спортмайданчика.

Особлива увага у закладі приділяється заходам, щодо запобіганням нещасним випадкам на виробництві.

У разі нещасного випадку, у школі своєчасно проводиться його розслідування.

На 2017-2018 навчальний рік плануються заходи:

· проведення інструктажів серед працівників та технічного персоналу; провести обстеження стану енергогосподарства школи;

· оформити відповідні накази з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху;

· провести заняття серед педагогічного і технічного колективу н.з. на тему «Профілактика побутового травматизму»;

· провести інструктаж щодо заборони використання електроопалювальних приладів;

· регулярно проводити інструктажі з техніки безпеки та пожежної безпеки серед педагогічного й технічного персоналу.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається в діяльності педколективу як одне з пріоритетних завдань і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу й інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи.

На початку навчального року, напередодні канікул і святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно мають місце цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.

У школі є необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Кожним вчителем-предметником проводились інструктажі перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, згідно видів діяльності на уроках праці, фізкультури, про що робилися відповідні записи в класних журналах. Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядалися на педраді, нарадах при директорові; МО класних керівників, батьківських зборах. Протягом навчального року шкільною медсестрою проводилися профілактичні бесіди, інша робота, щодо зменшення захворюваності учнів на педикульоз, шкіряні хвороби.

Навчально - виховна робота у навчальному закладі

Наш заклад функціонує на підставі Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Статуту школи.

Всі діти шкільного віку, які проживають у мікрорайоні школи охоплені навчанням.

Основний напрямок навчальної діяльності закладу в 2016-2017н.р.

· продовження впровадження інтерактивних технологій,

· різноманітна проектна діяльність вчителів та учнів;

· розширення повноважень учнівського самоврядування;

Учні нашої школи- учасники шкільних олімпіад, приймають активну участь у районних предметних олімпіадах.

У 2016-2017 в початковій школі навчалося 38 учнів, із них 6 учнів 1 класу оцінювались вербально, навчальні досягнення учнів 2-4-х класів оцінювалися за 12-бальною шкалою.

В 4класі в травні 2016 року успішно пройшла державна підсумкова атестація учнів з української мови, читання та математики.

3 учнів школи було нагороджено похвальними листами.

Для того, щоб системно підвищувати якість освіти, в школі впроваджуються інформаційні технології. Маємо свій власний сайт, де розміщена необхідна інформація для учасників навчально-виховного процесу.

Для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, на кожному уроці наші вчителі намагаються створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. З цією метою учням поряд із стандартними завданнями педагоги пропонують і такі, які вимагають мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме такі творчі, пізнавальні, інтелектуальні завдання допомагають нашим вчителям розвинути в учнів пізнавальні процеси — пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення. Усі завдання творчого характеру розраховані на пошукову діяльність учнів, творче й уміле застосування набутих знань. Зміст завдань сприяє розвитку гнучкості й широти мислення, які необхідні для успішного розв’язання як навчальних так і життєвих задач. Усі творчі завдання допомагають вчителеві виявити індивідуальні особливості учнів, намітити перспективи подальшого розвитку творчого потенціалу кожної дитини, зробити навчання більш захоплюючим і цікавим.

• Основне завдання, яке стоїть сьогодні перед освітянами, заключається не стільки в передачі знань, скільки в тому, щоб навчити учнів здобувати ці знання самостійно. Щоб зацікавити, стимулювати учнів до самостійного отримання знань, протягом навчального року проводилась активна робота з організації участі школярів в різноманітних інтелектуальних Міжнародних та Всеукраїнських конкурсах. Учні стали активними учасниками таких із них, як: «Колосок», Всеукраїнського конкурсу знавців української мови імені П.Яцика, Мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Т. Шевченка

Однією з ефективних форм роботи в школі є проведення предметних тижнів, які готують вчителі-предметники разом з учнями.

Але в навчальній роботі є і недоліки, а саме:

· недостатня робота ведеться по підготовці учнів до участі в відбіркових турах предметних олімпіад;

· необхідно активізувати форми роботи предметних занять з метою зацікавленості учнів до предметів;

· проводити більш активну науково-дослідницьку роботу;

· всім вчителям-предметникам активізувати роботу з дітьми, які мають високий рівень знань з метою розвитку їх інтелектуальних можливостей;

· поновити матеріально-технічну базу навчальних кабінетів.

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Апрель 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту

Національно-патріотичне виховання учнів
  • Національно-патріотичне виховання молоді
  • Педагогічна преса

    Copyright MyCorp © 2018
    uCoz